Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 31 1 2 3
4
ZAHÁJENÍ 2023/24 - AKTUÁLNÍ
5
Úvodní třídnické práce I.
6
Úvodní třídnické práce II.
TŘÍDNÍ SCHŮZKY 1. ročníku
7 8 9 10
11 12
Filmové představení 12.9.
13
Progr. primární prevence 1C,1D
14
Program primární prevence 1S
Návštěva ČNB 3A
Návštěva ČNB 3C
15
Návštěva ČNB 3B
16 17
18 19 20
Program primární prevence 1A,1B
21
Přednáška POLICIE 2A,2B
22
Přednáška POLICIE S2,2C
23 24
25 26 27 28 29 30 1
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.