Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Upozornění na nefunkčnost mobilní identifikace čipového systému ISIC port
Prodej vstupenek na maturitní ples
31
Upozornění na nefunkčnost mobilní identifikace čipového systému ISIC port
Prodej vstupenek na maturitní ples
1
Prodej vstupenek na maturitní ples
2
Prodej vstupenek na maturitní ples
3
Prodej vstupenek na maturitní ples
4
Prodej vstupenek na maturitní ples
5
Prodej vstupenek na maturitní ples
6
Prodej vstupenek na maturitní ples
7
Prodej vstupenek na maturitní ples
8
Prodej vstupenek na maturitní ples
Organizace výuky ve dnech 8. 1. a 9. 1. 2025
9
Organizace výuky ve dnech 8. 1. a 9. 1. 2025
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
Den otevřených dveří 20.1.2025
Z důvodu konání Dne otevřených dveří bude v pondělí 20. 1. 2025 ukončena výuka ve 13:00.
21
GAUDEAMUS PRAHA 2025
Program primární prevence „Moje identita a hodnoty“
22
GAUDEAMUS PRAHA 2025
23
GAUDEAMUS PRAHA 2025
„Klára 3847 – aneb příliš mnoho hvězd“ DIVADLO “U Hasičů”
Exkurze do výrobního závodu Coca-Cola HBC
24 25 26
27 28
Program primár. prevence „Moje identita a hodnoty“
29 30 31 1 2
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Mezinárodní obchod

Mezinárodní obchod

Studenti budou schopni chápat vliv změn světové ekonomiky na mezinárodní obchod. Zorientují se v principech fungování mezinárodního měnového systému. Studenti porozumí průběhu mezinárodního obchodního případu. Pochopí význam mezinárodních ekonomických organizací. Modul mezinárodní obchod připravuje ekonomicky vzdělané manažery pro oblast mezinárodního podnikání. Velký důraz je kladen na kvalitní jazykové znalosti.

Tento modul je vhodný pro studenty, kteří se v budoucnu chtějí uplatnit v multikulturním prostředí a mají zájem o mezinárodní podnikání v širokých souvislostech mezinárodních ekonomických, sociálních, právních a politických vztahů. Absolventi se uplatní zejména v mezinárodních korporacích.

Student se učí pochopit fungování světové ekonomiky, finančních trhů a rozumí příčinám tržních selhání a možnostem jejich řešení. Využívá poznatky z předmětu Právo. Učí se porozumět podstatě mezinárodních obchodních operací a specifikům jednání se zahraničními partnery, přičemž respektuje sociálně-kulturní odlišnosti.