Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Testování - 28.11.22
Kancelář prezidenta republiky
29
TESTOVÁNÍ - 29.11.22
30
Testování - 30.11.22
1
Testování - 1.12.22
Zájezd do Brna v ANJ a NEJ
2
TESTOVÁNÍ - 2.12.22
3 4
5 6
Soutěž v psaní na klávesnici
7 8
Beseda o drogách - 8.12.22
9
Zájezd do Norimberku - 9.12.22
10 11
12
Dílna DidaDiv - 12.12.2022
13 14
J.J. Ryba: Česká mše vánoční
15 16
Přednáška společnosti MAZARS
17 18
19
Akce 19.-21.12.22
20
Akce 19.-21.12.22
21
Akce 19.-21.12.22
22
Vánoční příběh - 22.12.22
23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.