Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Výpis hodnocení - 31.1.22
INFO PRO RODIČE: od 31.1.22
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
DISTANČNÍ VÝUKA 15-22.2.22
16
DISTANČNÍ VÝUKA 15-22.2.22
17
DISTANČNÍ VÝUKA 15-22.2.22
18
DISTANČNÍ VÝUKA 15-22.2.22
19
DISTANČNÍ VÝUKA 15-22.2.22
20
DISTANČNÍ VÝUKA 15-22.2.22
21
DISTANČNÍ VÝUKA 15-22.2.22
22
DISTANČNÍ VÝUKA 15-22.2.22
23
PREZENČNÍ VÝUKA - 23.2.22
24 25 26 27
28
SBÍRKA PRO UKRAJINU do 4.3.22
1
SBÍRKA PRO UKRAJINU do 4.3.22
2
SBÍRKA PRO UKRAJINU do 4.3.22
3
SBÍRKA PRO UKRAJINU do 4.3.22
4
SBÍRKA PRO UKRAJINU do 4.3.22
5 6
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.