Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Distanční výuka 29.3.-11.4.2021
30
Distanční výuka 29.3.-11.4.2021
31
Distanční výuka 29.3.-11.4.2021
1
Distanční výuka 29.3.-11.4.2021
2
Distanční výuka 29.3.-11.4.2021
3
Distanční výuka 29.3.-11.4.2021
4
Distanční výuka 29.3.-11.4.2021
5
Distanční výuka 29.3.-11.4.2021
6
Distanční výuka 29.3.-11.4.2021
7
Distanční výuka 29.3.-11.4.2021
8
Distanční výuka 29.3.-11.4.2021
9
Distanční výuka 29.3.-11.4.2021
10
Distanční výuka 29.3.-11.4.2021
11
Distanční výuka 29.3.-11.4.2021
12
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
13
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
14
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
15
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
16
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
17
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
18
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
19
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
Skupinové konzultace
20
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
Skupinové konzultace
21
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
Skupinové konzultace
22
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
Skupinové konzultace
23
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
Skupinové konzultace
24
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
Skupinové konzultace
25
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
Skupinové konzultace
26
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
Skupinové konzultace
27
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
Skupinové konzultace
28
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
Skupinové konzultace
29
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
Skupinové konzultace
30
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
Skupinové konzultace
1
Skupinové konzultace
2
Skupinové konzultace
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.