Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
VÁNOČNÍ PRÁZDNINY 23.12.-3.1.2021
29
VÁNOČNÍ PRÁZDNINY 23.12.-3.1.2021
30
VÁNOČNÍ PRÁZDNINY 23.12.-3.1.2021
31
VÁNOČNÍ PRÁZDNINY 23.12.-3.1.2021
1
VÁNOČNÍ PRÁZDNINY 23.12.-3.1.2021
2
VÁNOČNÍ PRÁZDNINY 23.12.-3.1.2021
3
VÁNOČNÍ PRÁZDNINY 23.12.-3.1.2021
4
Distanční výuka od 4.1.2021
5
Distanční výuka od 4.1.2021
6
Distanční výuka od 4.1.2021
7
Distanční výuka od 4.1.2021
8
Distanční výuka od 4.1.2021
9
Distanční výuka od 4.1.2021
10
Distanční výuka od 4.1.2021
11
Distanční výuka 11.1. - 22.1.2021
12
Distanční výuka 11.1. - 22.1.2021
13
Distanční výuka 11.1. - 22.1.2021
14
Distanční výuka 11.1. - 22.1.2021
15
Distanční výuka 11.1. - 22.1.2021
16
Distanční výuka 11.1. - 22.1.2021
17
Distanční výuka 11.1. - 22.1.2021
18
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ - zrušen
Distanční výuka 11.1. - 22.1.2021
19
Distanční výuka 11.1. - 22.1.2021
20
Distanční výuka 11.1. - 22.1.2021
21
Distanční výuka 11.1. - 22.1.2021
22
Distanční výuka 11.1. - 22.1.2021
23 24
25
Distanční výuka 25.1. - 28.1.2021
26
Distanční výuka 25.1. - 28.1.2021
27
Distanční výuka 25.1. - 28.1.2021
28
Distanční výuka 25.1. - 28.1.2021
29
Pololetní prázdniny a vysvědčení
30 31
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.