Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3 4
Organizace výuky ve dnech 4. 1. a 5. 1. 2024
5
Organizace výuky ve dnech 4. 1. a 5. 1. 2024
6 7
8 9 10 11 12
WELLBEING 12.1.2024
13 14
15 16 17 18 19
EXKURZE DO MĚSTSKÉ KNIHOVNY
20 21
22 23
GAUDEAMUS PRAHA 2024
Přednáška – zdravotní pojištění
24
GAUDEAMUS PRAHA 2024
25
GAUDEAMUS PRAHA 2024
„Klára 3847 – aneb příliš mnoho hvězd“
26
Prezentace VŠE
27 28
29
ÚČETNÍ SOUTĚŽ
30
CINE ESPAÑOL : TODOS LO SABEN
Obvodní kolo olympiády v českém jazyce
31 1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.