Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Kino pro studenty RUJ
Divadlem k demokracii
28
Do Německa na zkušenou (4.r.)
Do Německa na zkušenou (3.r.)
29 30 31
Soutěž Velikonoční beránek
1 2
3
Simulované soudní jednání
4 5 6 7 8 9
10 11
Organizace výuky 11.-14.4.23
12
Organizace výuky 11.-14.4.23
13
Organizace výuky 11.-14.4.23
14
Organizace výuky 11.-14.4.23
15 16
17 18 19
Krajské kolo olympiády v RUJ
20
Návštěva divadla - 3.r
21 22 23
24
Svět Erbenovy Kytice
Hra o nej- podnikatelský záměr
25
Juniorský maraton - A3B
Juniorský maraton
26
Španělská kultura křížem krážem
Španělská kultura křížem krážem
27 28
Vysvědčení 4. ročník
29 30
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.