Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
Skupinové konzultace
27
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
Skupinové konzultace
28
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
Skupinové konzultace
29
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
Skupinové konzultace
30
DISTANČNÍ VÝUKA od 12.4.2021
Skupinové konzultace
1
Skupinové konzultace
2
Skupinové konzultace
3
Distanční výuka a konzultace
Skupinové konzultace
4
Distanční výuka a konzultace
Skupinové konzultace
5
Distanční výuka a konzultace
Skupinové konzultace
6
Distanční výuka a konzultace
Skupinové konzultace
7
Distanční výuka a konzultace
Skupinové konzultace
8
Distanční výuka a konzultace
Skupinové konzultace
9
Distanční výuka a konzultace
Skupinové konzultace
10
Distanční výuka a konzultace
Skupinové konzultace
11
Distanční výuka a konzultace
Skupinové konzultace
12
Distanční výuka a konzultace
Skupinové konzultace
13
Distanční výuka a konzultace
Skupinové konzultace
14
Distanční výuka a konzultace
Skupinové konzultace
15
Skupinové konzultace
16
Skupinové konzultace
17
Skupinové konzultace
18
Skupinové konzultace
19
Skupinové konzultace
20
Skupinové konzultace
21
Skupinové konzultace
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.