Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Organizace výuky 16.5.-6.6.23
30
Organizace výuky 16.5.-6.6.23
31
Organizace výuky 16.5.-6.6.23
Výstava Salvador Dalí
1
Organizace výuky 16.5.-6.6.23
2
Organizace výuky 16.5.-6.6.23
3
Organizace výuky 16.5.-6.6.23
4
Organizace výuky 16.5.-6.6.23
5
Organizace výuky 16.5.-6.6.23
6
Organizace výuky 16.5.-6.6.23
7 8
Filmové představení "Sucho"
9
Návštěva Senátu Parlamentu ČR
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.