Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 30 31 1
2
ZAHÁJENÍ ŠKOLNÍHO ROKU 2024/2025
3
Třídnické práce 3. září 2024 (úterý)
4
Třídnické práce 4. září 2024 (středa)
5
5. září 2024 (čtvrtek) Přednáška POLICIE ČR
6
6. září 2024 (pátek) Přednáška POLICIE ČR
7 8
9
Zkrácené vyučování 9. a 10. září 2024
10
Zkrácené vyučování 9. a 10. září 2024
Přednáška pro 1. ročník "Jak se učit"
11
EXKURZE DO ČESKÉ NÁRODNÍ BANKY
Program primární prevence „Učíme se spolupracovat“
12 13
"Jak se učit" Přednáška pro 1. ročník
EXKURZE DO ČESKÉ NÁRODNÍ BANKY Třída A3B
14 15
16 17
ZKRÁCENÁ VÝUKA V ÚTERÝ 17. 9. 2024
EXKURZE DO ČESKÉ NÁRODNÍ BANKY Třída A3C
18
Komentovaná prohlídka chrámu sv. Mikuláše Třída A2C
EXKURZE DO ČESKÉ NÁRODNÍ BANKY Třída A3A
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.