Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27
Exkurze do věznice - 27.9.2022
NÁVŠTĚVA VĚZNICE - 27.9.22
PRAHOU S VÝKLADEM V AJ - 27.9.22
SPORTOVNÍ DEN - 27.9.22
28 29
PRAHOU S VÝKLADEM V AJ - 29.9.22
30
PRAHOU S VÝKLADEM v AJ - 30.9.22
PRAHOU S VÝKLADEM V AJ - 30.9.22
1 2
3 4
Beseda "Energie" - 4.10.22
Beseda "Rakovina" - 4.10.22
Exkurze do knihovny - 4.10.22
5
Beseda "Energie" - 5.10.22
Beseda "Rakovina" - 5.10.22
Fotografování - 5.10.2022
6 7 8 9
10
TŘÍDNÍ SCHŮZKY - 10.10.2022
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.