Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Odborné praxe 2. ročníku
Odborné praxe 3. ročníku
1
Odborné praxe 2. ročníku
Odborné praxe 3. ročníku
2
Odborné praxe 2. ročníku
Odborné praxe 3. ročníku
3
Odborné praxe 2. ročníku
Odborné praxe 3. ročníku
4
Odborné praxe 2. ročníku
Odborné praxe 3. ročníku
5
Odborné praxe 2. ročníku
Odborné praxe 3. ročníku
6
Odborné praxe 2. ročníku
Odborné praxe 3. ročníku
7
Odborné praxe 2. ročníku
Odborné praxe 3. ročníku
8
Odborné praxe 2. ročníku
Odborné praxe 3. ročníku
9
Odborné praxe 2. ročníku
Odborné praxe 3. ročníku
10
Odborné praxe 2. ročníku
Odborné praxe 3. ročníku
11
Odborné praxe 2. ročníku
Odborné praxe 3. ročníku
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
VYSVĚDČENÍ 25.6.2021
26 27
28
ŘEDITELSKÉ VOLNO 28-30.6.2021
29
ŘEDITELSKÉ VOLNO 28-30.6.2021
30
ŘEDITELSKÉ VOLNO 28-30.6.2021
1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.