Dne 19.- 20. června 2025 se tým , který postoupil ze základního kola (žákyně A3A) zúčastnil Grand finále středoškolské celostátní účetní soutěže „Zaúčtuj to“, která je pořádána pod záštitou Svazu účetních .
Tým ve složení:
Vojtěch Teska, Anastasia Fedkiv, Anna Wang
V soutěži si naše žákyně vedli velmi dobře, své účetní dovednosti prokázaly na řešení případové studie a odpovědí na vědomostní otázky kvízu Riskuj
Tým se umístil na 8. místě z 12 postupujících týmů ze základních kol (kde bylo přihlášeno 80 týmů z OA celé republiky)
Děkujeme za reprezentaci školy
Ing. Ludmila Špačková
PK účetnictví
Dne 4. června 2025 jsme se s týmy z A3A a z A3B zúčastnili jednoho z 4 základních kol celostátní účetní soutěže „Zaúčtuj to“, která je pořádána pod záštitou Svazu účetních .
Tým 1: Dominika Pelikánová, Kristýna Erbenová, Agnes Fomengo (A3B)
Tým 2: Vojtěch teska, Anastasia Fedkib, Anna Wang (A3A)
V soutěži si naši žáci vedli velmi dobře, své účetní dovednosti si vyzkoušeli na řešení případové studie, dále postoupili do semifinálového kola v části soutěže „Riskuj“, a nakonec se probojovali do finálového kola, ve kterém se tým 1 umístil na 6. místě a tým 2 na 3. místě z 20. zúčastněných týmů.
Tým 2 se kvalifikoval do Grand finále 19 -20. června 2025 do Brna (zúčastní se 12 týmů z 80 přihlášených).
Velké díky a gratulace celému týmu a hodně štěstí ve finále
Ing. Ludmila Špačková
PK účetnictví
CESTOVNÍ RUCH - 3.ročník
výsledky soutěže za 1. a 2. pololetí školního roku 2024/2025
v rámci cestovního ruchu byla vyhlášena v 1. pololetí soutěž o nejlepší projekty v rámci České republiky s tímto pořadím:
1. místo – Tereza Čápová (A3B) – Sloup v Čechách
2. místo – Nela Štěpánková (A3A) – Terezín
3. místo - Vojtěch Třešňák (A3A) – Kutná Hora
ve 2. pololetí byly vyhodnoceny jako nejlepší tyto projekty ze zahraničí:
1. místo – Tereza Čápová (A3B) – Austrálie
2. místo – Andrea Kučerová (A3A) – Japonsko
3. místo – Nela Štěpánková (A3A) – Himálaj
24. dubna 2025 v aule Obchodní akademie Holešovice vyvrcholil projekt
Hra o nejinspirativnější podnikatelský záměr. Studenti prvních ročníků v období několika měsíců vymýšleli a zpracovávali podnikatelské záměry, dávali si zpětnou vazbu, vybírali nejinspirativnější práce v rámci třídy, ve školním kole se zájmem sledovali prezentaci pěti nejlepších projektů a zvolili pořadí vítězných podnikatelských záměrů.
Umístění |
Student |
Třída |
1. |
KAREL HAŠKOVEC |
1.B |
2. |
FILIP TACHECÍ |
1.C |
3.- 4. |
MATĚJ KRUPIČKA |
1.A |
3.- 4. |
DAVID JEHLIČKA |
1.C |
„Vítězům srdečně blahopřejeme. Oceňujeme ale všechny studenty, kteří dali do projektu kus sebe a tím inspirovali ostatní spolužáky a odnesli si užitečné zkušenosti a dovednosti, které mohou využít nejen ve svém profesním životě. “
Tým učitelů ekonomických předmětů
„Doufám, že se někomu podaří podnikatelský záměr zrealizovat a všechno se mu vyplní.“
Daniela Täubnerová
„Práce na projektu mi ukázala, jak složité, ale zároveň zajímavé je něco vytvořit od nápadu až po realizaci.“
Kateřina J.Masopustová
„Práce na projektu mi přinesla spoustu zkušeností. Hodně jsem si to užil. Bavilo mě ledovat prezentace kamarádů.“
Matyáš David
„Bavilo mě přemýšlet o reálné firmě a určitě bych tento projekt ocenila znova.“
Eliška Jägrová
Ve středu 12. února 2025 si zájemci z řad studentů naší školy prověřili své znalosti ruštiny mimo klasickou výuku v rámci olympiády. Studenti se museli vypořádat s poslechem a čtením na vyšší úrovni než v hodinách ruštiny a také ukázat, že výborně ovládají gramatiku cizího jazyka. Soutěžilo se ve dvou kategoriích.
V kategorii 1 se umístila na první příčce Karolína Kotíková následovaná na druhém místě svou kamarádkou Terezou Čápovou (obě A3.B).
Kategorie 2 je určená studentům, kteří ruštinu používají nebo používali jako dorozumívací jazyk i mimo školní výuku. V této kategorii obsadila první místo Kseniia Bovenko (A2.D) těsně následovaná Timofiem Postoiem (A2.A). Třetí skončila Agnes Fomenko (A3.B).
Všem úspěšným řešitelům soutěže v ruském jazyce gratulujeme a děkujeme za účast.
1. Karolína Kotíková, A3.B 48 b.
Dne 27.11. se žákyně z 3. B zúčastnily skvěle zorganizované a napínavé soutěže "Kollárovka" . Holky měly skvělý tým a spolupracovaly až do konce, vše se jim vyplatilo a odnesly si hezké dárky za 2. místo. Moc děkujeme OA Kollárova za pozvání.
Ve středu 4. 9. se v parku Stromovka uskutečnil Adaptační den pro první ročníky.
Studenti měli příležitost blíže se seznámit se svými spolužáky i učiteli při plnění různých úkolů. Vyzkoušeli si činnosti vyžadující obratnost, odvahu, rychlost ale i dobrou paměť, vymýšlení strategie a především umění dojít ke společnému konsensu. Aktivity byly zvoleny tak, aby pomohly nastartovat pozitivní atmosféru, vzájemnou komunikaci a spolupráci v jednotlivých třídách, což se pravděpodobně podle zpětných vazeb od studentů a pedagogů povedlo.
5.června 2024 se Kristýna Čábelková, Karolína Černá a Václav Kopecký ze 3.C zúčastnili soutěže „Zaúčtuj To!“.
Studenti řešili případové studie a hráli účetní hru riskuj a mohli sledovat přednášku s Lukášem Kalivodou a Kristýnou Šuráňovou ze Seyfor či besedovat s garanty soutěže.
Náš tým se umístil zhruba v polovině, ale i tak si ze soutěže odnesl dobrý pocit a užitečnou zkušenost. Děkujeme organizátorům za skvěle připravenou akci.
SOUTĚŽ CEED – MOJE VYSNĚNÁ PRÁCE A MOJE WORK-LIFE BALANCE – 2023/2024
Třída 2.C se zúčastnila soutěže, kterou vyhlásilo nakladatelství odborné ekonomické literatury CEED. Studenti zpracovali vědecký experiment na téma Moje vysněná práce a moje work-life balance. Celý týden si zapisovali, jak vnímali rovnováhu svého osobního a pracovního života. Na konci studenti napsali úvahu, zda tato zkušenost může ovlivnit výběr jejich vysněné práce.
Blahopřejeme Sáře Hanákové, jejíž práce byla odměněna týmem CEED knižní cenou.
Sára si díky práci na experimentu uvědomila, že se často cítí unavená, vystresovaná, naštvaná, úzkostná a nervózní. Její studijní výsledky tím jsou negativně ovlivněny, i když ne významně. Překvapilo ji, že i přes únavu dokázala fungovat docela normálně.
Ráda by, aby ji cesta do její vysněné práce nezabírala příliš dlouhou dobu a uplatňovala v ní i svoji kreativitu, která ji nebere tolik sil jako rutina.