Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 1 2
"Sex je náš, když ho znáš"
3 4 5
6 7 8
EXKURZE NA VŠE
9 10 11 12
13 14
Poslanecká sněmovna - exkurze
15 16
"Každý má v sobě dva vlky" - divadlo
17 18 19
20
Divadlem k demokracii
21 22 23
Otázky a odpovědi s proděkanem FFÚ
24 25 26
27
Kino pro studenty RUJ
Divadlem k demokracii
28
Do Německa na zkušenou (4.r.)
Do Německa na zkušenou (3.r.)
29 30 31
Soutěž Velikonoční beránek
1 2
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.