Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5
Úprava rozvrhu hodin - 5.1.2023
6
Debata ekonomů - 6.1.2023
Úprava rozvrhu hodin - 5.1.2023
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
Exkurze do ČNB - 18.1.2023
19 20
Divadlo - 20.1.2023
Korunovační klenoty - výstava
21 22
LYŽAŘSKÝ KURZ 22-27.1.
23
LYŽAŘSKÝ KURZ 22-27.1.
24
GAUDEAMUS PRAHA 2023
LYŽAŘSKÝ KURZ 22-27.1.
KORUNOVAČNÍ KLENOTY: VÝSTAVA
Městská knihovna: exkurze
25
GAUDEAMUS PRAHA 2023
LYŽAŘSKÝ KURZ 22-27.1.
Soutěž v psaní na klávesnici
Má dáti - Dal (soutěž)
26
Divadlo - 26.1.2023
GAUDEAMUS PRAHA 2023
LYŽAŘSKÝ KURZ 22-27.1.
Exkurze do Coca Coly 26.1.2023
Městská knihovna - exkurze
Muzeum PRE - 26.1.2023
Má dáti - Dal (soutěž)
27
LYŽAŘSKÝ KURZ 22-27.1.
Kino - 27.1.2023
Městská knihovna - exkurze
28 29
30 31 1 2
Experti do škol - přednáška
3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.