Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
PROHLÍDKA VĚZNICE PANKRÁC
1 2 3 4 5 6
7 8 9
Návštěva divadla - 9.11.2022
10
Exkurze do ČNB - 10.11.2022
Přednáška o podnikání - 10.11.22
11 12 13
14 15
Účetní soutěž „Kollárovka“
16 17 18
Ředitelské volno - 18.11.22
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
Testování - 28.11.22
Kancelář prezidenta republiky
29
TESTOVÁNÍ - 29.11.22
30
Testování - 30.11.22
1
Testování - 1.12.22
Zájezd do Brna v ANJ a NEJ
2
TESTOVÁNÍ - 2.12.22
3 4
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.