Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1
ZAHÁJENÍ ŠK. ROKU 22/23
2 3 4
5
TŘÍDNÍ SCHŮZKY 1.ročník
6 7 8 9 10 11
12 13 14
Filmové představení - 14.9.2022
15 16
Přednáška 1.ročník - 16.9.22
17 18
19 20 21 22 23
Exkurze do knihovny - 23.9.2022
24 25
26 27
PRAHOU S VÝKLADEM V AJ - 27.9.22
SPORTOVNÍ DEN - 27.9.22
Exkurze do věznice - 27.9.2022
NÁVŠTĚVA VĚZNICE - 27.9.22
28 29
PRAHOU S VÝKLADEM V AJ - 29.9.22
30
PRAHOU S VÝKLADEM V AJ - 30.9.22
PRAHOU S VÝKLADEM v AJ
1 2
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.