Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30 31
Španělská kultura křížem krážem
1
Maturitní vysvědčení slavnostně
2 3 4 5
6
Exkurze do Národního muzea
7
BLAHOPŘEJEME k umístění
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
Blahopřání k 6. místu v soutěži
22 23 24 25 26
27
ORGANIZACE POSLEDNÍHO TÝDNE ŠK. R. 2021/2022
28
ORGANIZACE POSLEDNÍHO TÝDNE ŠK. R. 2021/2022
29
ORGANIZACE POSLEDNÍHO TÝDNE ŠK. R. 2021/2022
30
ORGANIZACE POSLEDNÍHO TÝDNE ŠK. R. 2021/2022
VYDÁVÁNÍ VYSVĚDČENÍ 30.6.22
1 2 3
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.